سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل، سرچشمه حکمت و گوش، آبگیر آن است . [امام علی علیه السلام]
سرباز نبرد نرم
 
 RSS |صفحه اصلی|ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» حادثه صفین کارگاه بصیرت افزایی است.

کَلِمَةُ حَقٍ‏، یُرَادُ بِهَا بَاطِلٌ!!!
حادثه صفین کارگاه بصیرت افزایی است.

همواره در کشور ما سران جناح ها چه بر مدار حق باشند و چه نباشند سعی می کنند از ابزار مختلفی جهت پیشبرد مقاصدشان استفاده نمایند؛
از آنجا که آموزه‌های دینی در بین بخش‌های وسیعی از توده ملت نهادینه شده است لذا بسیار می‌بینیم که استفاده از آیات و روایات در سخنرانی‌ها و قلم‌فرسایی‌هایی سیاسی سهم به سزایی را به خود اختصاص داده است. 
این ویژگی در صفین هم رخ نمود، در کربلا هم هکذا؛
و اما سخن ما در صفین است آنجا که:
مولا امیرالمؤمنین وقتی  شنیدند خوارج شعار قرآنیِ «لَا حُکْمَ إِلَّا لِلَّهِ یعنی حاکمیت فقط از آنِ خداست» را تابلوی حرکت خویش قرار داده‌اند، این کلام نورانی را فرمودند:
کَلِمَةُ حَقٍ‏ یُرَادُ بِهَا بَاطِلٌ‏1
یعنی «حرف حرف درستی است لکن هدف باطل است»
مگر هدف چه بود؟
تضعیف ولایت!!!
این روزها حدیث خوان و قرآن‌خوان زیاد شده، حواسمون جمع باشه!!!

1 خصائص الأئمة علیهم السلام (خصائص أمیر المؤمنین علیه السلام)، ص: 113

لینک مطلب در تلگرام: https://telegram.me/nasrollahi_ir/117

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید نصراللهی نسب ( چهارشنبه 95/2/8 :: ساعت 9:42 صبح )
»» حدیثی از پیامبر در باب اهمیت نوشتن وصیتنامه

برای دسترسی به این پیام و متن ضمیمه‌اش در تلگرام اینجا کلیک کنید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید نصراللهی نسب ( سه شنبه 95/2/7 :: ساعت 10:24 عصر )
»» لوگوی جدید وبلاگ

لوگوی جدید وبلاگ سرباز اینترنتی مولا:

کانال وبلاگ سرباز اینترنتی مولا در تلگرام:

telegram.me/nasrollahi_ir

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید نصراللهی نسب ( دوشنبه 95/1/30 :: ساعت 6:42 عصر )
»» هِـ ـ هِـ ـ هِـ ـ هِـ

متن وصیتنامه سرشار از بصیرتِ شهید حمیدرضا اسداللهی (مدافع حرم)

یکی از دوستاش می گفت:
همه تون؛
همه شو؛
همه جا؛
همیشه؛
همراهتون داشته باشید!
امام هم که فرمودند: این وصیتنامه ها آدم را می لرزاند.

شهید مدافع خریم انقلاب اسلامی شهید حمیدرضا اسداللهی

حالا که تا اینجا حوصله کردید، متن کامل وصیتنامه شهید مدافع حرم «حمیدرضا اسداللهی» را به شما خوانندگان بزرگوار وبلاگم اهدا می کنم.
اللهم ارزقنا هدایتهم فی الدنیا  و شفاعتهم فی الآخرة؛ آمین.


شهید مدافع حریم انقلاب اسلامی «حمیدرضا اسداللهی» دانشجوی کارشناسی ارشد ادبیات عرب در دانشگاه تهران بود؛ او همچنین از فعالان و نخبگان حوزه بین‌الملل بود که ارتباط مؤثر و مستمری با نیروهای جهادی دیگر کشورها داشت. با خبر شهادت این شهید والامقام، مراسمی در کشورهای عراق و یمن و پاکستان برای بزرگداشت وی برگزار شده است. او که فعالیت‌های فرهنگی مختلفی در کشورهای مسلمان منطقه داشت، از بانیان کنگره لقاءالحسین(ع) بود. در مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید مدافع حرم، دوستان عرب زبان او از کشورهای عراق و لبنان نیز حضور داشتند. از این شهید والامقام دو فرزند پسر 4 ساله و دو ماهه به یادگار مانده است.


فرزند شهید اسداللهی در کنار پیکر بابا

برادران و خواهران من وصیتنامه کارآمد و روزآمدِ این شهید بزرگوار را خواندم حاوی معارف هدایت‌گرِ زیادی است که درک علمی و بکاربستن آن، راه سعادت ماست. التماس دعا



بسم الله الرّحمن الرّحیم 

الحمد لله رب العالمین. خدا را بابت همه‌ نعمت‌هایش شکر می‌کنم. خدا را بابت نعمت وجود اهل‌بیت (علیهم‌السلام) شکر می‌کنم. خدا را بابت انقلاب اسلامی شکر می‌کنم. خدا را بابت نعمت ولایت فقیه شکر می‌کنم. خدا را بابت اینکه ما را در این برهه از زمان به دنیا آورد، در زمانی که خوبانی چون امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) عهده‌دار و پرچمدار این انقلاب بزرگ شدند     شکر می‌کنم  .

واقعاً این انقلاب جای شکر دارد و شکر این انقلاب یعنی خدمت و حفظ این انقلاب؛ انقلابی که امام بزرگوار آن را نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجّت ارواحنا فداه معرفی کرد. و حیف که کسانی به دنبال خدمت به اهل‌بیت(ع) و امام زمان(عج) هستند و غافل از اینکه خدمت به اهل‌بیت (علیهم‌السلام) در این زمانه، همان خدمت به انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که ثمره‌ خون انبیاء و رسولان است. انقلابی که ثمره‌ زحمات و مشقاتی است که سیّد ما رسول‌الله (ص) کشیدند.


انقلاب اسلامی ثمره‌ مجاهدت سرور زنان دو عالم است. انقلابی که ثمره‌ خون امام حسین(ع) و یاورانش در کربلاست. انقلاب اسلامی ثمره‌ زحمات همه خوبان، صالحین و شهدا در دوران‌های گذشته و این دوران است. پس این [موضوع] مسئولیت ما را بسیار سنگین‌تر می‌کند. ای کسی که در مجلس اهل‌بیت(ع) خدمت می‌کنی! اگر این خدمت، به خدمت به انقلاب اسلامی منتهی نشود، مسیر را اشتباه رفته‌ای!!! چه زیبا گفت آن امام حکیم ما: «اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی»، پس بدانیم که هیئت ناب محمدی و هیئت آمریکایی هم داریم!!!

خدایا! ما را به خاطر همه‌ی قصورات و کوتاهی‌هایی که در قبال انقلاب اسلامی داشته‌ایم ببخش و باقی عمرمان را هم خود و هم اهل و عیال و هم مال و آبرویمان را در خدمت این نعمت بزرگ قرار بده!!!

در ابتدا صحبتی دارم با سید و مولایم امام زمان(عج)

ای سید و مولای من!!!

آقاجان! از تو ممنونم به خاطر همه‌ محبت‌هایی که در دورانی که در دنیا بوده‌ام بر من ارزانی داشته‌ای و شرمنده‌ام که شاکر این همه نعمت نبوده‌ام؛ اما امید به رحمت و کرم این خانواده دارم و با این امید زنده‌ام و جان می‌دهم. گر چه برای تربیت شدن و سرباز شدن تو تلاشی نکرده‌ام اما به آن امید جان می‌دهم که در آن روز موعود که ندا می‌دهند: «از قبرهایتان بیرون بیایید و به یاری مولایتان بشتابید» من هم به اذن مولایم در حالی که شمشیر به کمر بسته‌ام از قبر بیرون آمده و پای رکاب تو آقاجان سربازی کنم. آرزوی بزرگی است و از دهان من بزرگتر، اما آقاجان! آرزو بر جوانان عیب نیست!!!


وقتی به غفلت‌ها و بیخیالی‌های خودم در زمانی که باید به یاری دین تو و انقلاب تو می‌پرداختم فکر می‌کنم، این آرزو برایم بزرگ می‌آید. اما لطف و کرم تو بزرگتر است. در دوران زندگی‌ام سعی کردم هیچ موضوع شخصی را از شما نخواهم و برای هیچ موضوع دنیایی شما را قسم ندهم، اما الآن در حرم جدت امام رضا(ع) شما را به مادرتان قسم می‌دهم که همه‌ی جوانان این انقلاب اسلامی را و در آخر این حقیر عاصی را برای نصرت خودتون تربیت کنید و برای سربازی خودتان به کار بگیرید.

آقاجان! به من می‌گویند که تو زن و بچه داری، چرا به جهاد می‌روی؟ آقاجان! مگر من برای همسر و فرزندانم چه کرده‌ام؟ هرچه بوده از لطف و عنایت توست. آقاجان! بعضی‌ها نمی‌دانند که وقتی‌ من از تو جدا شوم، آن روز باید نگران من و خانواده‌ام باشند و ان‌شاء لله که آن روز را نبینند. من، همسر و دو فرزندم خودمان را سربازانی در پادگان تو می‌دانیم. حال یکی از این سربازان عزم مأموریت دارد، مشکلی پیش نمی‌آید، چون فرمانده هست!!! فقط باید مواظب باشیم که از این پادگان خارج نشویم. آقاجان! تو کمکمان کن. و زندگی چه شیرین می‌شود وقتی‌که پادگان تو شود. این زندگی همان بهشت است.

صحبتی با نائب امام زمان(عج) و ولی امر مسلمین

رهبر عزیزم!

از آن روز که اندک شناختی به جایگاه شما پیدا کردم و روز به روز این شناخت بیشتر شد، مسئولیتم هم نسبت به شما بیشتر شد. این را فهمیدم که در نظام الهی، رفتار در قبال شما همان رفتار در قبال امام زمان(عج) است. و این را فهمیدم که چون در دورانی که شما از طرف امام زمان مأموریت ولایت ما را داشتید، علت شفاعت اهل‌بیت(ع) نسبت به من هستید و اگر رضایت شما نسبت به من نباشد، خدا و رسول و امام زمان(عج) هم از من ناراضی هستند.




از شما می‌خواهم که علی‌رغم کوتاهی‌هایی که نسبت به اموراتی که بارها فرمودید داشته‌ام، به بزرگواری خودتان و بخاطر اجدادتان از من راضی باشید. می‌دانم که سرباز خوبی برای شما نبودم اما سعی داشته‌ام که هم خود و هم خانواده‌ام نسبت به اوامر شما احترام قائل باشیم. از آن روزی که شنیدم رضایت شما بر آن است که سوریه نباید سقوط کند، آرزو داشتم که من هم سهمی برای اجرای این فرمان شما داشته باشم و حال که توفیق جهاد در این عرصه قسمتم شده، خدا را شاکرم و از خدا می‌خواهم که در این عرصه، مؤثر و مفید باشم.

رهبر عزیزم!

لبیک به فرمان شما همان تلبیه حج است و همان لبیک به رسول خدا و همان لبیک یا حسین است. و این را امام بزرگوار به ما یاد داد؛ چون ولایت‌فقیه همان ولایت رسول‌الله است. برایم دعا کنید و از من راضی باشید تا خدا از من راضی شود.

وصیتم به مسلمانان و مستضعفان

برادران و خواهران!!!

انقلاب اسلامی یک پدیده تاریخی و یک اتفاق اجتماعی نیست!!! این انقلاب، یک انقلاب الهی و نورانی است. و این انقلاب متعلق به یک قشر خاص و یک ملت فقط نیست. نه!
انقلاب اسلامی موهبتی الهی است که خداوند در این دوران به بشریت و همه‌ی انسان‌های آزاد ارزانی داشته است. انقلاب اسلامی مقدمه‌ی همان حیات طیبه‌ای است که انبیاء و رسولان و همه ادیان توحیدی به‌دنبال آن بوده‌اند.

صحبتی با دوستانم در کانون تربیتی شهید آوینی

کار تربیتی یک کار بسیار مقدس و جهادی بزرگ است، اما به همان اندازه بسیار آسیب‌پذیر. اول بدانیم که مربی ما نیستیم؛ مربی خداست، تربیت با خداست، او «رب» است. هنر ما این است که اول خود و بعد دیگران را در فضای تربیتی الهی قرار بدهیم. در مرتبه پایین‌تر در این زمانه، خدا نعمتی بزرگ نصیب ما کرده است و آن‌هم «ولایت‌فقیه» است؛ آن مربی‌ای که از سوی خدا قرار است جامعه اسلامی را تربیت کند. پس حواسمان باشد که امروز مربی جامعه مسلمین، «ولی‌فقیه» است.

ما اجازه نداریم هر کس و هر فکری را در جریان تربیتی خود قرار دهیم. باید تربیت ما در نظام ولایی قرار بگیرد تا نتیجه آن سربازی امام زمان(عج) باشد. امروز میزان و فصل‌الخطاب، بعد از قرآن و عترت، ولی‌فقیه است. هر نظر شخصی و یا هر فکری که از دیگران به ما می‌رسد باید با شاخص‌های قرآن، عترت و امامین انقلاب اسلامی مورد ارزیابی قرار بگیرد و اگر کوچک‌ترین زاویه‌ای در آن دیده شد، مورد اطمینان نیست؛ حتی اگر از زبان مشهورترین از علماء بیرون آمده باشد.

باید روحیه انقلابی، فضای حاکم بر فضای تربیتی باشد. اگر این چنین نباشد، [مثلا] ظهر عاشورا اگر با یک مناسبتی از انقلاب همراه باشد، آن‌وقت می‌بینیم که چه کسانی مدعی و چه کسانی خالص بوده‌اند. آنان که به دنبال فضای احساسی هیئت هستند و از اهداف روضه امام حسین(ع) بی‌خبرند، روز 13 آبان مصادف با روز عاشورا، به‌جای اینکه در میدان رزم و شعار و استکبارستیزی باشند در هیئتی مشغول سینه‌زنی هستند. این از اثرات هجوم «اسلام آمریکایی» در ایران است.

وظیفه ما به‌عنوان مربّی یا متربّی این است که دائماً نظرات مربّی جامعه را رصد کنیم و خود را مأمور به انجام آن بدانیم؛ حتی در مسائل بسیار جزئی.

وصیّتم به محمد پسر بزرگم

محمدجان! عزیزم!

من تو را از خدا برای خودم نخواستم. از خدا خواستم فرزندی به من دهد که سرباز امام زمان(عج) بشود. همیشه آرزو داشتم پسرم عصای دست امام زمان(عج) باشد؛ نه عصای دست من!!! محمدجان! مهم‌ترین وصیّتی که به تو دارم، تبعیّت کامل از ولیّ فقیه است. بعد از آن ارتباط با قرآن و عترت. زندگی نکن برای خودت، زندگی کن برای مهدی(عج)؛ درس بخوان برای مهدی(عج)؛ ورزش کن برای مهدی(عج).

وصیتم به پسرم احمد

احمدجان!

وقتی چند ماه قبل از تولّدت در آستانه ورودی حرم رسول خدا بودم، مادرت تماس گرفت و گفت: حضرت آقای خامنه‌ای اسم «احمد» را برای پسرمان انتخاب کردند. همان جا برای تو و برادرت خدمت رسول خدا(ص) دعا کردم که از سربازان امام زمان(عج) باشید. احمدجان! وصیت اصلی من به تو تبعیّت کامل از ولیّ فقیه است. سعی کن خودت را از جهات علمی، معرفتی و جسمانی آماده نصرت امام زمان(عج) کنی.

 

متن وصیت‌نامه سرشار از بصیرت شهید مدافع حریم انقلاب اسلامی، مورد توصیه بزرگان جبهه فرهنگی (در هفت بخش، بهینه شده برای تلگرام)

رفتن به تلگرام (لینک زیر)
telegram.me/archive_ir/40


من متن این وصیتنامه را از http://www.farhangnews.ir/content/169936 دریافت کردم.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید نصراللهی نسب ( پنج شنبه 94/12/13 :: ساعت 8:32 صبح )
»» برای او که می گویند «کرمانی نیست!!!»

باور نکنید! قصه است!   

چند سال پیش پروفسور مجید سمیعی جراح مغز و اعصاب و مؤسس و رئیس بیمارستان خصوصی علوم عصبی هانوفر در آلمان تصمیم گرفت بنا به سابقه رفاقت و حضوری که در دهه‌های آغازین زندگی در کرمان داشته است، هر ساله چند روزی به کرمان آمده و به مردم خدمت کند! سال اوّل آمد با سلام صلوات به استقبالش آمدند، سال دوم هم همینجور، امّا سال سوم، عده ای که در میان آنها تنی چند از خانواده هایی که مورد لطف و طبابت ایشان نیز قرار گرفته بودند به چشم می خورد، گفتند ایشان حق ندارد در استان ما طبابت کنند!؟

ـ چرا مگه چی شده!؟

ـ ما شناسنامه‌ش رو دیدیم نوشته متولد تهران و در یک سایت هم خواندیم که نوشته خانواده‌اش گیلانی‌الاصل اند!!!!   

ـ جل الخالق!!؟   

نگران نشوید این قصه بود و شأن مردم مهمان نواز، عالم دوست، قدر شناس و دوستدار اهل بیت استان کرمان فراتر از این است که چنین وصله‌هایی به ایشان بچسبد.   

آیت الله خاتمی نفر اول خبرگان کرمان علی رغم توطئه انگلیسی

عکس فوق در ساعت 09:16 شنبه هشتم اسفندماه یکهزار و سیصد و نود و چهار، یک روز پس از خلق حماسه‌ای دیگر برای یادبود عیار بالای بصیرت کرمانیان به این نوشتار ضمیمه شد.

حکایت این روزهای انتخابات امروز کرمان امّا چیز دیگری است؛ عده ای آن سوی مرزهای کرمان و ایران به خاطر سیلی محکمی که از فرزندان کرمان، شهدا و سرداران کرمان، در کل دوران انقلاب اسلامی خورده اند در صدد آنند که با ناجوانمردانه ترین حربه‌ها این مردم نجیب را بی آن که بخواهند از مسیر اصیلشان منحرف سازند.   

آری اینک می‌خواهند از مردم کرمان انتقام بگیرند!   

آن هم با تخریب سیدی بزرگوار، که خاطره حضورش در لشکر 41 ثارالله و در بین رزمندگان این استان همواره روحیه‌بخش بود، روحانی بزرگواری که هیچ گاه مردم کرمان را فراموش نکرد و همیشه همدوش با نمایندگان مجلس استان و گاه فراتر، در مقام دفاع از حقوق اهالی خون‌گرم استان برآمده است.   

آری سید احمد خاتمی، آن روحانی شجاع و غیوری که بی هیچ واهمه و رودربایستی از کسی یا گروهی همواره پناه و حامی ملت بوده‌است، امروز آماج ناجوانمردانه‌ترین تخریب‌ها قرار گرفته و بدخواهان و نامحرمان انقلاب بر آنند که انتقامشان را از حق مداری این روحانی گرانقدر با سوء استفاده از احساسات پاک مردم کرمان بگیرند!!!  

مردم عزیز کرمان! حضور خانوادگی استاد سید احمد خاتمی به زمانی بر می‌گردد که پدرخانم ایشان، اوّلین مجتهدِ شهیدِ نهضت امام خمینی یعنی آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی سال‌ها پیش (دهه 30 شمسی) به نمایندگی از آیت الله العظمی بروجردی عهده دار امور دین و دنیای مردمان این خطه بوده‌اند و جالب است بدانید که یکی دیگر از دامادهای آیت‌الله سعیدی یعنی حجت‌الاسلام والمسلمین آیت‌الله‌زاده غروی ساکن استان کرمان می‌باشند و این ارتباط همچنان بود تا دفاع مقدس و حضور ایشان در لشکر ثارلله و تا امروز.    

بیاد داریم دورانی که سید احمد خاتمی یک تنه در مقابل جریانی که می‌خواستند امام حسین «علیه السلام» را از مردم بگیرند ایستاد و با سخنرانی‌های روشنگرانه خویش ذهن و دل جوانانمان را با نور ایمان آشنا کرد.   

سید بزرگواری که با عناوینی چون امام جمعه تهران، نماینده خبرگان، عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و... در هر گوشه‌ای از استان کرمان که برای یادواره شهدا دعوت می‌شدند حتی اگر روستایی یا بخشی کوچک بود با کمال میل شرکت می‌کردند و حتی یک بار هم نگفتند من که که کرمانی نیستم بروید دنبال یک کرمانی!

راستی یادمان نرود عده‌ای که الان صحنه گردان پشت پرده‌ی انتقام از این سلاله زهرا آن هم در ایام شهادت مادرش هستند و سال‌ها کارشان چپاول سرمایه‌های این مردم مظلوم بوده‌است در شناسنامه‌هاشان مهر ثبت احوال کرمان خورده، اما سالهاست که در انتخابات مختلف از شما مردم نجیب شکست خورده‌اند. اینان، ایرانی هم نیستند چه رسد به کرمانی!

قربان شما مردم «مظلوم‌دوست» و فدای شهدای شما

یکی از فرزندان خطه کرمان

شاگرد قدیمیِ سید مظلوم، آیت الله سیداحمد خاتمی

1394/12/4

 

صفخه اصلی

 

pdf یک صفحه‌ایA3 ویژه نصب در تابلو

pdf دو صفحه‌ای ویژه چاپ A4

pdf چهار صفحه‌ای (نسخه درشت خط)

به صورت jpg دوصفحه‌ای ص1

به صورت jpg دو صفحه‌ای ص2

به صورت jpg چهار صفحه‌ای ص1

به صورت jpg چهار صفحه‌ای ص2

به صورت jpg چهار صفحه‌ای ص3

به صورت jpg چهار صفحه‌ای ص4

***********************



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید نصراللهی نسب ( سه شنبه 94/12/4 :: ساعت 8:24 عصر )
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

نکته یِ مهمی در باب شیعه گی!
پینگیلیسم سیاسی!
راز سانسور مارادونا
نیازمند گروه خون عشق مثبت
پرسشی نو در موضوع بحران کرونا
همیشه وقت رفتنهای هر روزه
کریم الصفح
پاییز پر خزان
زندگی به سبک گل
پرسشی نو در موضوع بحران کرونا
و ما امّا کران تا کران کر
#دیوانه گی_شبانه، این قسمت چرا به این درخت می گویند بید مجنون!؟
وای از این کتاب
تو به تاریکی عادت نکن
کمتر شنیده شده در باب تقوا
[همه عناوین(142)]