سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت، شرف بزرگوار را می افزاید وبنده مملوک را تا مجلس ملوک بالا می کشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
سرباز نبرد نرم
 
 RSS |صفحه اصلی|ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» برای او که می گویند «کرمانی نیست!!!»

باور نکنید! قصه است!   

چند سال پیش پروفسور مجید سمیعی جراح مغز و اعصاب و مؤسس و رئیس بیمارستان خصوصی علوم عصبی هانوفر در آلمان تصمیم گرفت بنا به سابقه رفاقت و حضوری که در دهه‌های آغازین زندگی در کرمان داشته است، هر ساله چند روزی به کرمان آمده و به مردم خدمت کند! سال اوّل آمد با سلام صلوات به استقبالش آمدند، سال دوم هم همینجور، امّا سال سوم، عده ای که در میان آنها تنی چند از خانواده هایی که مورد لطف و طبابت ایشان نیز قرار گرفته بودند به چشم می خورد، گفتند ایشان حق ندارد در استان ما طبابت کنند!؟

ـ چرا مگه چی شده!؟

ـ ما شناسنامه‌ش رو دیدیم نوشته متولد تهران و در یک سایت هم خواندیم که نوشته خانواده‌اش گیلانی‌الاصل اند!!!!   

ـ جل الخالق!!؟   

نگران نشوید این قصه بود و شأن مردم مهمان نواز، عالم دوست، قدر شناس و دوستدار اهل بیت استان کرمان فراتر از این است که چنین وصله‌هایی به ایشان بچسبد.   

آیت الله خاتمی نفر اول خبرگان کرمان علی رغم توطئه انگلیسی

عکس فوق در ساعت 09:16 شنبه هشتم اسفندماه یکهزار و سیصد و نود و چهار، یک روز پس از خلق حماسه‌ای دیگر برای یادبود عیار بالای بصیرت کرمانیان به این نوشتار ضمیمه شد.

حکایت این روزهای انتخابات امروز کرمان امّا چیز دیگری است؛ عده ای آن سوی مرزهای کرمان و ایران به خاطر سیلی محکمی که از فرزندان کرمان، شهدا و سرداران کرمان، در کل دوران انقلاب اسلامی خورده اند در صدد آنند که با ناجوانمردانه ترین حربه‌ها این مردم نجیب را بی آن که بخواهند از مسیر اصیلشان منحرف سازند.   

آری اینک می‌خواهند از مردم کرمان انتقام بگیرند!   

آن هم با تخریب سیدی بزرگوار، که خاطره حضورش در لشکر 41 ثارالله و در بین رزمندگان این استان همواره روحیه‌بخش بود، روحانی بزرگواری که هیچ گاه مردم کرمان را فراموش نکرد و همیشه همدوش با نمایندگان مجلس استان و گاه فراتر، در مقام دفاع از حقوق اهالی خون‌گرم استان برآمده است.   

آری سید احمد خاتمی، آن روحانی شجاع و غیوری که بی هیچ واهمه و رودربایستی از کسی یا گروهی همواره پناه و حامی ملت بوده‌است، امروز آماج ناجوانمردانه‌ترین تخریب‌ها قرار گرفته و بدخواهان و نامحرمان انقلاب بر آنند که انتقامشان را از حق مداری این روحانی گرانقدر با سوء استفاده از احساسات پاک مردم کرمان بگیرند!!!  

مردم عزیز کرمان! حضور خانوادگی استاد سید احمد خاتمی به زمانی بر می‌گردد که پدرخانم ایشان، اوّلین مجتهدِ شهیدِ نهضت امام خمینی یعنی آیت‌الله سید محمدرضا سعیدی سال‌ها پیش (دهه 30 شمسی) به نمایندگی از آیت الله العظمی بروجردی عهده دار امور دین و دنیای مردمان این خطه بوده‌اند و جالب است بدانید که یکی دیگر از دامادهای آیت‌الله سعیدی یعنی حجت‌الاسلام والمسلمین آیت‌الله‌زاده غروی ساکن استان کرمان می‌باشند و این ارتباط همچنان بود تا دفاع مقدس و حضور ایشان در لشکر ثارلله و تا امروز.    

بیاد داریم دورانی که سید احمد خاتمی یک تنه در مقابل جریانی که می‌خواستند امام حسین «علیه السلام» را از مردم بگیرند ایستاد و با سخنرانی‌های روشنگرانه خویش ذهن و دل جوانانمان را با نور ایمان آشنا کرد.   

سید بزرگواری که با عناوینی چون امام جمعه تهران، نماینده خبرگان، عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و... در هر گوشه‌ای از استان کرمان که برای یادواره شهدا دعوت می‌شدند حتی اگر روستایی یا بخشی کوچک بود با کمال میل شرکت می‌کردند و حتی یک بار هم نگفتند من که که کرمانی نیستم بروید دنبال یک کرمانی!

راستی یادمان نرود عده‌ای که الان صحنه گردان پشت پرده‌ی انتقام از این سلاله زهرا آن هم در ایام شهادت مادرش هستند و سال‌ها کارشان چپاول سرمایه‌های این مردم مظلوم بوده‌است در شناسنامه‌هاشان مهر ثبت احوال کرمان خورده، اما سالهاست که در انتخابات مختلف از شما مردم نجیب شکست خورده‌اند. اینان، ایرانی هم نیستند چه رسد به کرمانی!

قربان شما مردم «مظلوم‌دوست» و فدای شهدای شما

یکی از فرزندان خطه کرمان

شاگرد قدیمیِ سید مظلوم، آیت الله سیداحمد خاتمی

1394/12/4

 

صفخه اصلی

 

pdf یک صفحه‌ایA3 ویژه نصب در تابلو

pdf دو صفحه‌ای ویژه چاپ A4

pdf چهار صفحه‌ای (نسخه درشت خط)

به صورت jpg دوصفحه‌ای ص1

به صورت jpg دو صفحه‌ای ص2

به صورت jpg چهار صفحه‌ای ص1

به صورت jpg چهار صفحه‌ای ص2

به صورت jpg چهار صفحه‌ای ص3

به صورت jpg چهار صفحه‌ای ص4

***********************



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید نصراللهی نسب ( سه شنبه 94/12/4 :: ساعت 8:24 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

نکته یِ مهمی در باب شیعه گی!
پینگیلیسم سیاسی!
راز سانسور مارادونا
نیازمند گروه خون عشق مثبت
پرسشی نو در موضوع بحران کرونا
همیشه وقت رفتنهای هر روزه
کریم الصفح
پاییز پر خزان
زندگی به سبک گل
پرسشی نو در موضوع بحران کرونا
و ما امّا کران تا کران کر
#دیوانه گی_شبانه، این قسمت چرا به این درخت می گویند بید مجنون!؟
وای از این کتاب
تو به تاریکی عادت نکن
کمتر شنیده شده در باب تقوا
[همه عناوین(142)]