• وبلاگ : سرباز نبرد نرم
  • يادداشت : مقصر گوگل است يا عاشورا يا ما؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 1 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + کريم بازگير 
    روش هاي متفاوت مبارزه با تشيع انگليسي و اسلام آمريکايي؛

    يکي از راه هاي مبارزه با انحراف شيعه و آخوندهاي انگليسي اين است که چپ و راست نامِ شيرازي ها را در رسانه ها و مطالب برجسته کني و مدام از قدرت و خطرِ شيرازي ها صحبت کني و مطلب بزني و مثلا يک ذره‌بين بدست بگيري و ردِپايِ شيرازي ها را در پس هر جريان و رويداد و . . . جست‌وجو کني و بواسطه يافتن ردپايِ آنها ، در اصلِ آن رويداد شک و شبهه وارد کني و خلاصه اينکه آنها را در حدِ يک جريانِ فکري و رهبر مذهبي قدرتمند اپوزوسيون جمهوري اسلامي ايران معرفي و بزرگنمايي کني . . .

    خب مشخص است که اين روش دمِ دستي‌ترين و راحت‌ترين روش براي به اصطلاح مقابله با شيرازي هاست . . . ! اما دقيقا همان روش ، مطلوبِ اين تيپ از آخوندهاي انگليسي و حاميان اصليشان است و همان چيزي ست که امثالِ شيرازي ها بدنبال آن هستند و از وقوع و شيوعش استقبال هم مي کنند .

    يک راه ديگر هم اين است که بدون اينکه مدام بر نامِ شيرازي‌ها تمرکز کني و عملا خود مبلغِ بي جير و مواجبِ اين جريان مي شوي ؛ ريشه تفکر ، منطق و گفتمانشان را به نقد و به چالش بکشي و تفکر و منطق و گقتمان اصيل اسلامِ نابِ محمدي و شيعه انقلابي و مثلا سبکِ عزاداري برآمده از اين منطق و تفکر را در برابرش تقويت و ترويج کني.

    در چنين روشي ديگر شکل گيري يک حرکت جهاني ميليوني را منتسب به يک جريان بي ريشه مذهبي نمي کني و اين گونه قدرت و اثرگذاري و جايگاهشان را صدها برابر بزرگتر از آن چه که هستند بزرگنمايي نمي کني و فرصت عظيم و استثنايي راهپيمايي ميليوني شيعيان از سراسر جهان را خودت با دستان خودت تبديل به يک تهديد نمي کني . . . بلکه تلاش مي کني تا از اين فرصت استثنايي و بي نظير در جهت اهداف خودت و انتشار تفکر و منطق خود و يارگيري و تشکيلات سازي مدنظر خود استفاده کني . . .

    اين روش البته روشي نيازمندِ تفکر و مطالعه و ايده و صرف وقت وهزينه و روحيه ي جهادي است و البته روشي است که آخوندهاي انگليسي به شدت از آن هراس دارند و با آن به مبارزه بر مي خيزند . . .

    پ.ن: تعلق به حقيقت ؛ مارا بيدار ميکند و تعصب به شخصيت ما را گمراه ! و ولايت براي ما يک حقيقت است و سيد علي يک حقيقت بيدار گر هميشه جاويد تاريخ . . .