سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشجویی، بر هر مسلمانی واجب است . هان ! خداوند، جویندگان دانش را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
سرباز نبرد نرم
 
 RSS |صفحه اصلی|ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» نمره رهبر ایران 20 است

نمره رهبر ایران 20 است/ او از نتیجه انتخابات اصلا غافلگیر نشد
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 تیر 1392 ساعت 00:22
 
«نظام جمهوری اسلامی، ستاد انتخابات و رهبری برندگان قطعی انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم بودند.»

نمره رهبر ایران 20 است/ او از نتیجه انتخابات اصلا غافلگیر نشد

به گزارش جهان، پایگاه اینترنتی گویانیوز وابسته به گروهک‌های ضد جمهوری اسلامی ضمن درج این مطلب، از قول رشید-الف (از اعضای سابق دفتر تحکیم) نوشت: نظام جمهوری اسلامی برنده انتخابات بود.

برگزاری انتخاباتی سالم و بی‌مسئله که همه جناح‌ها نسبت به سلامت آن معترفند نه تنها بار دیگر اعتماد مردم به «نهاد انتخابات در جمهوری اسلامی» را احیا کرد بلکه بر ذخیره مشروعیت دموکراتیک نظام جمهوری اسلامی به نحوی محسوس و کم‌سابقه افزود: این انتخابات شکست مطلق «پروژه مشروعیت‌زدایی از جمهوری اسلامی» بود که به خصوص طی سال‌های اخیر از سوی بخشی از اپوزیسیون دنبال می‌شد. انتخاب حسن روحانی هم بر مشروعیت داخلی و بین‌المللی نظام خواهد افزود و هم از شکاف بین دولت- ملت خواهد کاست و این همه در درجه اول به پایایی و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی و شکوفایی اقتصادی و سیاسی کشور کمک خواهد کرد. نویسنده می‌افزاید به جد معتقدم نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای به دست آمده در این انتخابات را بیش از هر چیز مدیون تدبیر رهبری نظام است. عملکرد و اراده مقام رهبری نقش مهمی در تضمین سلامت این انتخابات داشت.

مهدی جامی سردبیر اخراجی رادیو زمانه نیز با تاکید بر اینکه «من تردید ندارم و به این سخن [آیت‌الله] خامنه‌ای باور دارم که چندین بار گفت رای مرا کسی نمی‌داند و کسی هم نخواهد دانست»، می‌نویسد: او [رهبری] رسانه‌های خارج از کشور را منفعل و تا حدی مضحکه کرده است که نتوانستند دست او را بخوانند. مردم را امیدوار کرده تردیدهای بسیاری از مردم را زدوده است. اختلاف احتمالی بین مسئولان را که می‌توانست با انتخاب هر نامزد اصولگرایی بالا بگیرد حل کرده است و اختلافات دولت با باقی نظام را کاملا دفن کرده است. به کشور ثبات و آرامش بخشیده و انتخاباتی آرام برگزار کرده است. او وضعیتی درست کرده که حتی هاشمی بگوید انتخابات بی‌شبهه بوده است.

وی در وب سایت خود تصریح می‌کند: این نتیجه یکی از بهترین مهندسی‌های انتخاباتی در سال‌های پس از 76 است. کاری با نمره 20. در این مهندسی هیچ جایی برای غافلگیری وجود ندارد. نکته اصلی هم همین است که خامنه‌ای اصلا و ابدا از نتیجه انتخابات غافلگیر نشد. او درست همان نامزد را می‌خواست که انتخاب شد و با دست مردم تاس خود را ریخت.

وی این را هم نوشته که «رهبر جمهوری اسلامی فردی بسیار هوشمند و تماما سیاسی و یک ژنرال کارآمد است. او از دانش روز و کاملا مدرن در علوم سیاسی و از مشورت بهترین تحلیلگران سیاسی و جامعه‌شناسان استفاده می‌کند. هر نوع دست کم گرفتن او صددرصد خطاست.»



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سعید نصراللهی نسب ( سه شنبه 92/4/4 :: ساعت 10:10 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

نکته یِ مهمی در باب شیعه گی!
پینگیلیسم سیاسی!
راز سانسور مارادونا
نیازمند گروه خون عشق مثبت
پرسشی نو در موضوع بحران کرونا
همیشه وقت رفتنهای هر روزه
کریم الصفح
پاییز پر خزان
زندگی به سبک گل
پرسشی نو در موضوع بحران کرونا
و ما امّا کران تا کران کر
#دیوانه گی_شبانه، این قسمت چرا به این درخت می گویند بید مجنون!؟
وای از این کتاب
تو به تاریکی عادت نکن
کمتر شنیده شده در باب تقوا
[همه عناوین(142)]